Lympstone Manor Hotel Restaurant & Vineyard - Relais & Chateaux

Find det bedste hotel i Exmouth til dine datoer, efter pris eller præference
Sammenlign tilbud på Lympstone Manor Hotel Restaurant & Vineyard - Relais & Chateaux på tværs af hundredvis af websteder, alt sammen på ét sted
Hold øje med et tilbud med gratis afbestilling eller fremragende bedømmelser
Sammenlign værelser og priser
Det ser desværre ikke ud til, at der er nogen tilgængelige tilbud på disse datoer. Prøv at ændre din rejsedatoer, og søg igen.
Hurtige fakta
Tjek ind fra | 15:00 |
---|---|
Check ud senest | 11:00 |
Morgenmad | Morgenmad kan tilvælges |
Kæledyr | Kæledyr er tilladt mod et ekstra gebyr |
Børn | Børn er velkomne på dette hotel |
Faciliteter
Mere om Lympstone Manor Hotel Restaurant & Vineyard - Relais & Chateaux

Lympstone Manor Hotel Restaurant & Vineyard - Relais & Chateaux
Lympstone Manor Hotel Restaurant & Vineyard - Relais & Chateaux ligger i Exmouth, 11 km fra Sandy Park Rugby Stadium, og har gratis cykler, en sæsonåben udendørs swimmingpool og en have samt gratis privat parkering.
Bedømmelser og anmeldelser
Rejsendes anmeldelser
Kommentar: 24. jun. 2017
Ophold: jun. 2017
En særlig frokost oplevelse
Hotellets svar
Kommentar: 6. juli
Thank you for taking the time to review us we greatly appreciate it.
We are so pleased you enjoyed a special lunch with us and greatly appreciate your kind comments regarding our staff, the service and of course Michaels food.
We very much look forward to welcoming you back in the near future.
Kindest Regards Scott Andrews General Manager
Kommentar: 30. jun. 2017
Ophold: jun. 2017
Lidt dyrt
Hotellets svar
Kommentar: 6. juli
Thank you for your feedback
We do advise you drive right up to the front door where our porters are always happy to park your car, this will definatly up the WOW factor as the house is stunning once it comes into view.
We are sorry you found us expensive, many have said we represent good value for the overall experience and I must point out the service charge is mentioned as discretionary and we are never offended to remove it should anybody prefer not to have this on their bill.
We are very pleased you came to see us and hope you will come back and visit in the near future.
Kindest Regards Scott Andrews General Manager
Kommentar: 25. jun. 2017
Ophold: jun. 2017
Moderne luksus
Ved check-in blev vi hjerteligt modtaget og taget direkte til vores værelse - bil, tasker, og check-in alle sorteret for os. Det blev holdt under hele vores ophold - formel standard men venlig hilsen, upåklageligt guidede service, og hjælpsomme som kan være (herunder at finde en måde at gave vikl et lille gave til min kone) .
Vores værelse var billedet af luksus. Store og komfortable seng, tykke, bløde håndklæder, selv på gaden. James inventar følte forgyldte og overdådige, men ikke i en stupide mangel på vej. På værelset havde en hel del sjove nye tilføjelser som godt, herunder en godt fyldt op ice spand, og gin bar (gratis) , og frisk frugt.
Nu til maden. Vi nød morgenmaden begge dage (inkluderet i prisen), samt en frokost og en middag. Køkkenet var kreative og perfekt tilberedt, med den fremragende service ville vi kommer nu til at forvente. Det udvalg af vin var også fantastisk, med et antal meget overkommeligt flasker fra hele verden. Vores eneste klagepunkt ville være at prisen for middag - på £115 per hoved ikke inklusive vin eller service, det var en temmelig dyr oplevelse!
Det virker som om ejendommen er stadig ved at nogle af detaljerne sammen - vi interagerede med flere medarbejdere, der var stadig under uddannelse, og der var et par små fumbles her og der, men ikke noget der vil ikke blive sorteret i gang.
Til slut vil vi gerne nævne det landskab og have. Der er også dejlige gåture rundt omkring i ejendom og ind i en landsby i nærheden. Den ejendom selv har også stor udendørs siddepladser og med udsigt til floden, grønne bakker og masser af får.
Vi elskede det og bo, og ville endda mere for at vende tilbage!
Hotellets svar
Kommentar: 6. juli
Thank you for taking the time to leave us your review.
We are so pleased you enjoyed the experience, your comments regarding the food service and of course our setting are greatly received, we are also very pleased to hear you liked your room and felt very luxurious, we are still very new so as you mentioned we still have areas to improve in but we are committed to being the best we can. It was a real pleasure to have you with us and we do hope you will come and visit us again.
Kindest Regards Scott Andrews General Manager
Kommentar: 25. jun. 2017
Ophold: jun. 2017
Fantastisk mad og service
Vi havde et par af problemer med vores værelse, og en e-mail som jeg havde sendt var ikke blevet udført korrekt. Til denne pris dette bare burde ikke ske. Når det er sagt den administrerende direktør, Niels, var fremragende, og blev løst alt for mig og i den store sammenhæng, det havde en lille effekt på vores weekend.
Alle de ansatte var venlige, varmt og indbydende, et nummer fra din tilmelding Gidleigh Park, deres passion for Michael og Lympstone var klart.
Vi vil vende tilbage når tingene er bedre plads (restaurant er allerede der) og jeg er sikker på, at dette hotel er 10 / 10 .
Hotellets svar
Kommentar: 6. juli
Thank you for your kind review, I am so pleased you enjoyed the experience and would like to return. I am truly sorry we didn't get everything perfect but appreciate your understanding while we are still so new. I would also like to thank you for the kind comments regarding the team they are all proud of what they do and to receive feedback such as yours is very motivating.
Kindest Regards Scott Andrews General Manager
Kommentar: 24. jun. 2017
Ophold: jun. 2017
De bedste country house hotel i verden???
- Manglende aircondition (i et 5-stjernet hotel, hvordan kan det være? ) Det var meget indelukket og overwarm i vores " deluxe estuary værelse". Vi boede der efter den nylige hedebølge men det var stadig svært at sove (et must have været et sandt mareridt med temperaturer så høje seneste) ? Jeg spurgte i receptionen, hvis deres værelse temperaturregulering var for aircondition, ingen sagde de og gav os en ventilator (en dejlig Dyson en) . Hmmm, ok, men for £920 for 2 nætter, jeg var overrasket over at airconditionen ikke automatisk i et helt nyt hotel temmelig forbløffet
- Værelset ikke testet af rigtige mennesker. Hvis det havde været den stikker eget dør (virkelig sidder fast, ikke bare en smule) ville ikke ske, en håndvask i badeværelset ikke 2 , hanen i vasken så lavt du kunne ikke få dit ansigt i kummen til en vaske, kun en enkelt natbordet på dobbelt seng (så ingen steder for bog, vand osv. ), og mangel på makeupspejl i badeværelset kunne have afhjulpet. Smålige måske, men ikke, når tiden på at betale noget ud af £920 for 2 nætter i et hotel, som hævder at være den bedste country house i hele verden? !
- Er tæt på faciliteter ( " vi " ll fylde alt, før du selv lægger mærke " ) betød, at " gin bakke " af 2 miniature flasker blev ikke erstattet. Ja, 2 nye "Conscious efter turndown, men ingen nye Minnie gin, eller næste dag. Men hvis jeg var ny gæst for 1 nat en ny gin bakke ville være til rådighed. Vi følte, at vi blev straffet for at bo mere end 1 nat, vi ringede til receptionen, men hurtigt tilbagevises, det var ikke deres " politik " . Ekstremt fedtede tænkte vi, og på £920 for 2 nætter, ikke hvad vi havde forventet.
Pragtfuld beliggenhed og fantastisk mad og samtidig med hævde at være meget dejligt hotel i bedste country house i U. K sat forventninger sky high og bare var ikke mødt. Omdesigne badeværelser og soveværelser, være generøs med " ekstra " som gin og få lidt luft i con!
Hotellets svar
Kommentar: 6. juli
Thank you for taking the time to post a review on Trip Advisor.
We of course are looking into all your comments as a team to look at how we can best improve, guest feedback is very important to us and helps us in all areas, We will of course over time make changes to improve what we do and our offering where possible.
We appreciate the time you have taken to review us and do hope to welcome you back in the future.
Kindest Regards Scott Andrews General Manager
Beliggenhed
Courtlands Ln, Exmouth, EX8 3NZ, Storbritannien|2,08 km fra Exmouth
10 ting at laveinden for 1,23 km
Transportinden for 2,09 km
Ind- og udtjekning
Tjek ind fra:
15:00
Tjek ud inden:
11:00
Godt at vide
Børn er velkomne på dette hotel
fra 2 til 15 år
Børn kan benytte ekstra senge for et yderligere gebyr på GBP 80.
2 år og derunder
Børn kan benytte ekstra senge gratis.
Kæledyr er tilladt mod et ekstra gebyr
Morgenmad kan tilvælges
Pris for morgenmad
Kontakt venligst hotellet vedrørende oplysninger om pris
Muligheder for morgenmad
Vestlig morgenmad
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to coronavirus (COVID-19), this property adheres to strict physical distancing measures. Due to the coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas.
Cash