Merryland Guest House

Find det bedste hotel i Hongkong til dine datoer, efter pris eller præference
Sammenlign tilbud på Merryland Guest House på tværs af hundredvis af websteder, alt sammen på ét sted
Hold øje med et tilbud med gratis afbestilling eller fremragende bedømmelser
Sammenlign værelser og priser
Hurtige fakta
Tjek ind fra | 14:00 |
---|---|
Check ud senest | 11:30 |
Morgenmad | Morgenmad kan ikke tilvælges |
Kæledyr | Kæledyr er ikke tilladt |
Børn | Børn er velkomne på dette hotel |
Faciliteter
Mere om Merryland Guest House

Merryland Guest House
Merryland Guest house offers top-notch services and amenities, ensuring guests experience utmost comfort. Share your photos and respond to emails at your convenience, thanks to the free Wi-Fi internet access offered by hotel. Room amenities feature daily housekeeping, allowing you to unwind and make the most of your visit. The hotel maintains a completely smoke-free zone, providing a breathable atmosphere. Each accommodation at Merryland Guest house is thoughtfully created and adorned to provide visitors with a comfortable, home-like atmosphere. In select rooms of the hotel, guests can enjoy the advantage of having air conditioning available for their convenience. Rest assured, in a few chosen rooms, the presence of a refrigerator can be found. Understanding the significance of bathroom amenities in enhancing guest contentment, the hotel offers a hair dryer within certain chosen rooms.
Bedømmelser og anmeldelser
Rejsendes anmeldelser
Kommentar: 15. jun. 2016
Ophold: jul. 2015
ANBEFALES
Kan varmt anbefale det.
Kommentar: 28. maj 2018
Ophold: apr. 2018
FORFÆRDELIGT
Ejer og er ikke god. De annullerede vores reservation uden at give nogen meddelelse.
Sted er overfyldt.
Jeg anbefaler ikke dette hotel og foreslår at undgå det. Det er bare advarslen for andre rejsende, så du kan undgå en masse stress og problemer! Jeg er ikke en klager eller en trængende person, men jeg har opholdt sig i et vandrerhjem, der var mere imødekommende end dette hotel.

IL
Kommentar: 13. apr. 2018
Ophold: mar. 2018
God placering - det er det.
Bygningen var mere støjsvagt end Chungking palæer.
Var et varmt vand i bruser og AC og internet fungerede fint.
Værelset er meget lille og ikke det rengøres, gamle og falder fra hinanden.
Bruser var stinkende fordi spildevand gik op til badeværelset hver nat. . . : (
Meget billigt, men tager i betragtning alt, hvad jeg skrev før du bog
Kommentar: 14. nov. 2017
Ophold: nov. 2017
DET VERSTE HOSTEL. RUDE BOSS. FALSK ADVERTISNING. BEDRAGER
INDKVARTERING:
Vi ankom tidligt som forventet på grund af vores fly, så vi fik at vide at vende tilbage med 1 pm og forlade vores bagage. Så det gjorde vi. ved retur var der mange mennesker, der allerede venter på at blive tjekket ind, så vi ventede også. Én efter en fik et værelse, og da det er vores tur var vi allerede rettet til et værelse nær receptionen, som i vores booking voucher, vores værelse angiveligt i 15th floor ikke i 11 th gulvet. Så vi diskuterede ikke siden "bossen" sagde det er bare det samme. Ved indtastning er værelset i min kupon helt forskellig fra det faktiske rum. Jeg følte mig så forrådt. Forresten har de ikke fast rente, så de varierer altid afhængigt af, hvilken nationalitet du er "En stor NEJ NEJ". I kupongen står der med kabel-tv, køleskab, privat badeværelse, varmt og koldt brusebad, med badekar. ALLE LIES! Intet Alt, og jeg blev stadig informeret om at betale for et brugslokale. INGEN RABAT, SELV OM DE TRICKED US. Så jeg klagede, som hvor er vores freaking privat badeværelse? hvorfor gav du os et værelse med fælles badeværelse, vi betalte for et deluxe værelse ikke et standardværelse. De fortalte mig, at de vil overføre os i morgen og gætte hvad de ikke gjorde den følgende dag. De sagde, alle værelser er besatte. ligesom hvad? Lad jer ikke prioritere den gæst, du gav et forkert værelse. Jeg har set mange mennesker til at tjekke ind, så der er ingen grund til, at de ikke har plads til os at overføre eller lad os sige alt værelse er reserveret så hvorfor ikke du overføre os til vores rigtige værelse og derefter rydde op på vores tidligere værelse og give Det til din gæst, der virkelig har betalt for et fælles badeværelse. Jeg er bogstaveligt talt sur.
Personale:
Den såkaldte "boss" Mumbai, jeg tror, er virkelig bossy, nogle gange okay, nogle gange uhøflig. Jeg hørte udefra, at han råbte til en gæst som "Hvis du ikke kan lide her, så gå over til et andet hotel" Den holdning vil ikke tage dig et sted godt. Du skal skamme dig for at sende forkerte detaljer i dit hostel.
Filipina-assistenten ved ikke, hvad hun laver, hun kan ikke selv bestemme, når vi stillede noget, hun er ikke tilgængelig og uprofessionel.
Attendant, jeg vil give ham 5 stjerner for at være dejlig og hjælpsom, jeg kan se hans gør sit bedste for hans arbejde. han er som den eneste person, der renser og hjælper gæst og er ved at sove i stuen for at bevare skrivebordet. Jeg hilser dig herre, jeg glemte at bede om hans navn.
PRIS:
Held og lykke, når du bestiller her, satser er latterligt højt. Du bør ikke forvente meget af dette hotel. Det er et totalt SCAM. Booking. com vær venlig opmærksom på
BELIGGENHED:
Beliggende i Chungking Mansion, hvor mange pakistanske folk dominerer hele bygningen, Forvent at blive fanget og insisterede på at købe deres produkter. Hvor sjovt, at de kan tale mit sprog. MTR station er som 3 minutters gang og bus station er som 5 minutters gang.
TRÅDLØST INTERNET:
Det eneste, der fik os til at bo, er deres Wifi-forbindelse. Det er på en eller anden måde bedre end forventet.
HELE BYGET STINKER, Fyldt med snavs og ubehageligt skraldespand. Elevatorer er som at vente for evigt, kan kun rumme 6 - 7 personer per tur. En lang linje er altid til stede, så sørg for, at når du forlader vandrerhjemmet for en tur, skal du ikke glemme noget, siden du skal vente igen for elevatoren, der er en trappe til rådighed, men du vil løbe tør for at forsøge at gå op til 11. sal, Forvent at alle er uhøflige og vildledende.
Jeg anbefaler ikke dette hotel. PLEAS OPHOLD VÆK, HVIS DU ØNSKER AT HJÆLPE HONGKONG!
Kommentar: 26. jan. 2017
Ophold: apr. 2016
Intet merry om Merryland
Fremragende beliggenhed
No.62 Nathan Road (Mirador Mansion), Kowloon, Hongkong, Kina|0,85 km fra Victoria Harbour
Ind- og udtjekning
Tjek ind fra:
14:00
Tjek ud inden:
11:30
Godt at vide
Børn er velkomne på dette hotel
3 år og derunder
For hvert værelse 1 barn kan benytte eksisterende senge gratis.
Kæledyr er ikke tilladt
Morgenmad kan ikke tilvælges
According to the guidelines of Hong Kong's "Product Environmental Responsibility (Amendment) Bill 2023", starting from 2024/4/22, Hong Kong hotels will no longer provide free plastic bottles of water, toothbrushes, combs and other disposable plastic products to guests. If you have any questions, Please check the hotel's official website or consult the hotel in advance. According to the latest regulations of the Government of Hong Kong Special Administrative Region, starting from January 1, 2025, it is anticipated that a 3% Hotel Accommodation Tax will be implemented. As a result, during the check-in process, the hotel may request this Hotel Accommodation Tax. Please be advised of this potential charge and make any necessary preparations accordingly.