Hotel New Otani Hakata

Find det bedste hotel i Fukuoka til dine datoer, efter pris eller præference
Sammenlign tilbud på Hotel New Otani Hakata på tværs af hundredvis af websteder, alt sammen på ét sted
Hold øje med et tilbud med gratis afbestilling eller fremragende bedømmelser
Sammenlign værelser og priser
Alle skatter og afgifter inkluderet
Hurtige fakta
Tjek ind fra | 14:00 |
---|---|
Check ud senest | 11:00 |
Morgenmad | Morgenmad kan tilvælges |
Kæledyr | Kæledyr er ikke tilladt |
Børn | Børn er velkomne på dette hotel |
Faciliteter
Mere om Hotel New Otani Hakata

Hotel New Otani Hakata
Hotel New Otani Hakata befinder sig i Chuo Distrikt – et område i Fukuoka, der ligger i et shoppingområde og tæt på lufthavnen. Canal City Hakata og Tenjin Undergrundsshoppingcenter er begge et besøg værd, hvis shopping står på agendaen. Er du mere interesseret i stedets natur, kan du med fordel besøge Hakata Havn og Ohori Park. Deltag i et event eller en sportbegivenhed ved Marine Messe Fukuoka, og giv dig selv tid til at opleve Fukuoka Marine World, som er en af topseværdighederne. Gæster er vilde med dette hotel på grund af stedets beliggenhed i nærheden af offentlige transportmuligheder som Watanabe-dori Station, der ligger lige rundt om hjørnet, og Tenjin-minami Station, der befinder sig 8 minutter væk til fods. Dette hotel tilbyder en døgnåben reception og ligger kun få minutters gang fra Tenjin UndergrundsshoppingcenterOvernatningsstedet har en bar/lounge, en kaffebar/café og selvstændig parkering. Gæster tilbydes gratis Wi-Fi på fællesarealer. Andre faciliteter inkluderer concierge-tjenester, vaskeservice og en døgnåben reception. Hotel New Otani Hakata har 372 værelser med pengeskab og hjemmesko. Gæsterne kan surfe på internettet gratis via kabel og WI-FI. Badeværelserne omfatter en kombination af bruser/badekar, bideter, gratis toiletartikler og hårtørrer. Skriveborde og telefon er tilgængelig. Der kan anmodes om massage på værelset og strygejern/strygebræt. Rengøring tilbydes dagligt.
Bedømmelser og anmeldelser
Rejsendes anmeldelser
Kommentar: 29. apr. 2017
Ophold: apr. 2017
Godt tilbud
Jeg har boet 2 gange - hver i 3 dage - i dette hotel under mit Kirsebærtræernes blomstring i en uge besøg i løbet af april. Den første tid i værelse 738, som vender ud mod den indre gård. Underligt, når du trådte ind i værelset, et spartansk lugt - helt præcist, urin - fyldt op din olfaktoriske organer. Jeg tror der var noget galt med kloaksystemet inde i badeværelset. Den anden gang i værelse 939 som vender ud mod den travle Watanabe Dori. Denne lejlighed var alt en ordentlig og vi nød vores ophold på hotellet meget bedre.
Værelserne var pæne og rummelige, fuldt udstyret med faciliteter - toiletartikler, pengeskab, badekåber, vand på flaske, hjemmesko, hudpleje, kamme og børster. . . . . . Osv. mange anmeldere har nævnt om slidte møbler og brug af nøgle/dørhåndtaget i stedet for nøglekort, ville jeg overveje disse funktioner som retro-stil.
Beliggenhedsmæssigt var bare dejligt for turister. Metro-station lige ved siden af hotellet. Én station til Tenjin og yderligere to stationer videre til Hakata Station via Kuko linje. Yakuin station, for overførsel til Nishitetsu jernbanenet, kun et par minutters gåafstand. En masse busstationer i nærheden. Den populære lokale marked Yanagibashi-marked lige rundt om hjørnet. Den kendte ramen butik Daruma, spisesteder, apoteker, kiosker, 24 - time supermarked, alle i gåafstand. Ikke mere end 10 minutter dagligvarer. Med taxi fra lufthavnen til hotellet var 500 yen, og fra Hakata station det er 750 yen. Busser til og fra Hakata Bus Ekimae kun 100 yen. Lufthavnsbussen stopper i nærheden af hotellet, men i betragtning af hyppigheden ikke virkelig nyttigt.
De fleste af de ansatte hjælpsomme, især den kvindelige, mere villige til at give dig en hjælpende hånd med at transportere bagage og vist dig til din destination. Den eneste negative ting var kommunikationsproblemer af mandlige receptionister på engelsk.
Vi vil være meget glade for at bo på dette hotel, hvis vi besøger Hakata igen.
Hotellets svar
Kommentar: 16. maj
We are so glad to see your compliments for the room, the location, and staffs.
However, we sincerely apologize for making you feel uncomfortable due to the lack of the staff's English ability. We make efforts to improve it.
We hope to see you back at Hotel New Otani Hakata on your next trip to Japan.
Kommentar: 24. apr. 2017
Ophold: apr. 2017
Slidte værelser ikke lever op til god service
Mit værelse på 10. etage var god størrelse og havde alt hvad der var brug for for grundlæggende komfort. Det havde fået gode faciliteter såsom hjemmesko, badekåber, og en udsøgt toiletartikler. Den mangler en del var det så ud og følte os umoderne. Møbler og inventar var retro og havde brug for fornyelser. Hotellet lå stadig nøgler og dørhåndtaget som de 80 s. Stærk cigaretlugten fyldt luften af den angiveligt ikke ryger værelse. Meget begrænset engelsk tv-kanaler.
Samlet set, jeg mener, at dette er en over middel hotel. Personalet havde gjort et stort stykke arbejde for at holde gæster glade! Bare brug for renovering af værelser!
Hotellets svar
Kommentar: 16. maj
We are so happy that you were satisfied with the stay our hotel.
Regarding furnitures and furnishings, we will make an effort to improve these problems.
We hope to see you back at Hotel New Otani Hakata on your next trip to Japan.
Kommentar: 15. jun. 2017
Ophold: jun. 2017
Meget høj standard nye Otani hotel
Hotellets svar
Kommentar: 19. juni
We are so glad to see your compliments for our staff members and room.
The Hotel New Otani marks the 40th anniversary next year since its foundation, we have been making effort to carry on the tradition and improve service quality.
We hope to see you back at our hotel on your next trip to Japan.
Kommentar: 24. maj 2017
Ophold: maj 2017
Generelt
Hotellets svar
Kommentar: 29. maj
We are very happy to hear that your stay was comfortable.
However regarding to language skill of our staff, we should make more effort to improve it.
We hope to see you back at Hotel New Otani Hakata on your next trip to Japan.
Kommentar: 20. maj 2017
Ophold: maj 2017
Forretningsrejsende hotel
Jeg bad om et strygejern og strygebræt 10 minutter efter at nå til mit værelse, rengøring og bankede et par minutter senere. Intet er for meget besvær.
Der er flere restauranter, men jeg spiste kun én nat og to kolleger i de små sushi bar og det var også meget rart, men ringe værdi, som de fleste spisesteder. Øl på $ 12 . . . . . Hmmmm. .
Der er ingen motionsfacilitet og det er et stort minus for mig og mange andre forretningsrejsende i dag. Under andre omstændigheder ville jeg ikke har boet her simpelthen for dette faktum. Andet end at jeg vil med glæde anbefale dette til et par aftener om, at du er i byen på forretningsrejse.
Hotellets svar
Kommentar: 21. maj
We are very glad to see your compliments for our staff.
We hope to see you back at Hotel New Otani Hakata on your next trip to Japan.
Meget god beliggenhed
1 Chome-1-2 Watanabedori, 810-0004, Fukuoka, Fukuoka Prefecture, Japan|1,51 km fra Hakata Station
10 ting at laveinden for 0,58 km
Transportinden for 2,57 km
Lufthavninden for 4,36 km
Ind- og udtjekning
Tjek ind fra:
14:00
Tjek ud inden:
11:00
Godt at vide
Børn er velkomne på dette hotel
12 år og derunder
For hvert værelse 1 barn kan benytte eksisterende senge gratis.
Kæledyr er ikke tilladt
Morgenmad kan tilvælges
Tidspunkter for morgenmad
06:30 - 10:00 fra mandag til søndag .
Pris for morgenmad
167 kr. (≈JPY 3500)/person
Muligheder for morgenmad
Vestlig morgenmad
Morgenmadsmenu
Buffet
When booking, please make sure to fill in all guest names.
From Apr 1, 2020, an accommodation tax will be charged in Fukuoka Prefecture. In Fukuoka City, guests are required to pay JPY200 per person per night if the room rate per person per night is under JPY20,000, and JPY500 per person per night if the room rate per person per night is JPY20,000 or greater. In other cities, towns, and villages in Fukuoka Prefecture, guests are required to pay an accommodation tax of JPY200 regardless of the room rate amount. This tax is not included in the room rate for some accommodations and must be paid at the front desk. For more details, please confirm with the hotel.
Cash